رمان افسون سردار اثر مهری هاشمی
افسون سردار
نویسنده: مهری هاشمی
رمان افسون سردار اثر مهری هاشمی

رمان افسون سردار اثر مهری هاشمی

خلاصه رمان:

سردار یه خلافکار خشن و بداخلاقه که با هیچ کس رابطه نداره و همیشه تو عمارت خودش تو خلوت زندگی می‌کنه. اون از لمس کردن و لمس شدن متنفره و این باعث شده تو تمام عمرش هیچ زنی رو وارد زندگیش نکنه و تو هم صنفاش به عنوان یه مرد باکره شناخته شده.

و کلی شایعه پشتشه. تا اینکه افسون به اشتباه پاش به زندگیش باز می‌شه و پا رو خط قرمزاش می‌ذاره. با زیبایی و مهربونی ذاتیش این مرد زیادی خشک رو تا حدی وسوسه می‌کنه که تبدیل به هات ترین مرد تو اطرافیانش می‌شه. حالا کی جواب گوی بر طرف کردن این نیاز سرکوب شده‌ ست؟

این آتیش زیر خاکستر که تازه زبونه کشیده و داره همه رو می‌سوزونه و اون می‌خواد امتحان کنه هر چیزی رو که ازش محروم‌ شده.

رمان افسون سردار روایت زندگی بهم ریخته‌ی مردیه که تو نوجونی توسط عموی ناتنیش مورد آزار جنسی قرار گرفته، بعداز چند بار خودکشی نافرجام با یه مشکل روحی بزرگ و فوبیای لمس شدن به زندگیش ادامه داده.

هدفم از نوشتن رمان افسون سردار نشون دادن مشکلات کودکانی که مورد آزار جنسی قرار میگیرن و راه هایی که میشه با صبر تحمل بهشون کمک کرد.

 

رمان افسون سردار به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان افسون سردار منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!