رمان تارگت اثر گیسو خزان
تارگت
نویسنده: گیسو خزان
رمان تارگت اثر گیسو خزان

رمان تارگت اثر گیسو خزان

خلاصه رمان:

رمان تارگت روایت گر زندگی پسری به نام میران. پسری که تو چهارده سالگی خودسوزی مادرش و با چشم خودش می بینه و بعد از پونزده سال می فهمه که یه زن باعث اون اتفاق بوده، وقتی دنبالش می گرده متوجه می شه که اون زن توی آسایشگاه روانی بستریه اما یه دختر داره که می تونه سوژه خوبی برای انتقامش باشه، برای همین تصمیم می گیره وارد زندگیش بشه و…

رمان تارگت داستان پسریه که به تازگی فهمیده یه زن تو گذشته باعث مرگ مادرش شده و بعد از پیدا کردن اون زن به دخترش می رسه و تصمیم می گیره با آزار دادن اون دختر از مادرش انتقام بگیره…

هدفم از نوشتن رمان تارگت این بود که خیلی دوست داشتم درباره دخترایی که مورد آزار و سوء استفاده و ظلم و تهدید قرار می گیرن حرف بزنم، به خصوص این که قانون هم تا وقتی مدرک کافی نداشته باشی حکمی به نفع اون دختر صادر نمی کنه و ممکنه حتی همه چیز به ضررش تموم بشه..

رمان تارگت به حس ترس و درموندگی و بی پناهی دخترا تو اون لحظاتی که به شدت تنهان و هیچکس پشتشون نیست، اشاره می کنه و امیدوارم که هیچکس درگیر این مشکل نشه، یا اگرم می شه کسی رو داشته باشه که به دادش برسه.

 

رمان تارگت به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان تارگت منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!