رمان در خلوت یک گرگ اثر فاطمه لطفی
در خلوت یک گرگ
نویسنده: فاطمه لطفی
رمان در خلوت یک گرگ اثر فاطمه لطفی

رمان در خلوت یک گرگ اثر فاطمه لطفی

خلاصه رمان:

در رمان در خلوت یک گرگ میخوانیم که رئیس مجموعه‌ی مشهور آژند، مرد مرموزی است که جز نام هیچ کس چیز دیگری از او نمی‌داند. به علت مبتلا بودن یه یک بیماری روانی، قلمروئی جدا و مستقل از آدم‌ها دارد و به تنهایی حکمرانی میکند. کسی مجوز ورود به خلوتش را ندارد تا وقتی که…

هدف من از نوشتن رمان در خلوت یک گرگ اینه که نشون بدم با دیدن سختی راه و موانع هیچ چیزی رو به راحتی خراب نکنیم، رها نکنیم، فرار نکنیم. تلاش کنیم برای درست کردن و دوباره ساختن، تا شاید بعد ها حسرت کارهایی که می‌تونستیم انجام بدیم و ندادیم رو نداشته باشیم.

مهم ترین پیامم در رمان در خلوت یک گرگ نشان دادن آثاری است که حادثه های بد می‌تونن تاثیر عمیق روی روان و شخصیت فرد بزارند و باید درمان روح و روان رو جدی گرفت.

 

رمان در خلوت یک گرگ به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان در خلوت یک گرگ منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

رمان حریق اثر فاطمه لطفی

رمان تپش اثر فاطمه لطفی

رمان خون زاده اثر فاطمه لطفی

رمان در خلوت یک گرگ اثر فاطمه لطفی

رمان نمادی از ماه اثر فاطمه لطفی

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!