رمان دو جلدی سیاه سرکش اثر یاسمن فرحزاد
سیاه سرکش
نویسنده: یاسمن فرحزاد
رمان دو جلدی سیاه سرکش اثر یاسمن فرحزاد

رمان دو جلدی سیاه سرکش اثر یاسمن فرحزاد

خلاصه رمان:

خلاصه جلد اول :
روسلا دختر خاص و قدرتمندیه که تو قبیله ای مرد سالار به دنیا اومده و راز های زیادی داره. بعد ازدواج مخفیانه اش با خوناشام دورگه‌ای درست زمانی که درگیر پیدا کردن قاتل خواهر ناتنیشه، یک شب مورد تعرض جادوگری مرموز و نقابدار قرار می گیره که وقتی خوابه میاد بالا سرش با یک کلمه بی هوشش می کنه و مدعی جفت حقیقشه و هروقت قدرتمند بشه میاد سراغش.
روسلا با توجه به همسرش که یک خون‌آشام تخس و کله خره که بی نهایت هم عاشق روسلاست، فکر میکنه خواب دیده تا اینکه تو واقعیت اون جادوگر میاد سراغش اسیرش میکنه و تو تخت سنگ قربانگاه بهش…

***

خلاصه جلد دو :
همه چیز برای روسلا پیچیده است، درست زمانی که تعدادی شکارچی قصد ربودن همسرش و آرشام رو داشتن یاشار سر رسید و نجاتشون داد.
یاشاری که مسبب مرگ پدر و مادر روسلاست و حالا به این دختر مدیونه، ادعا می کنه که توانایی پیشگویی کردن و برملا کردن راز های اون پیشگویی نداره.
روسلا درست ثانیه ای که تو بغل همسرش نفس های آخرش رو می‌کشید، نجات پیدا کرد. حالا ارتش طوفان روبروی عمارتش قد علم کرده و کارلوس ژنرال طوفان قصد به زنجیر کشیدن جفت انتخابی طوفان رو داره تا مراسم احیا انجام بشه، طوفان برگشته، برای داشتن این دختر به شدت حریصه ولی روسلا به این زودیا تسلیم نمیشه…

مان دو جلدی سیاه سرکش پنج سال و نیم از عمر من‌ و برای خودش صرف کرده و یکی از زیباترین اثری که بعد من قراره باقی بمونه همین رمانه. قدرت عشق و امید به خدا و تلاشی که برای بقا انجام میشه. بالا بردن ارزش یک زن و اینکه در درجه اول مادر و بعد همسره که یک مرد رو تربیت میکنه، اینکه زنان سرزمینم که کوچک شمرده میشن میتونن قهرمان های بزرگی بشن.

همه فکر میکنن روسلا به خاطر قدرت درونیش موفقه ولی تو رمان خیلی جاها شاهد این هستیم که سلاح اصلی روسلا قدرتش نیست بلکه زبانش، تفکر سالمش، آینده نگری و اقتدارش و درست فکر کردن و عمل کردنشه و روابط زناشویی خوبی که با رضا داره همش از درک متقابل دو نفره.

روسلا نماد یک زن قدرتمند، با سیاست و مهربان و بخشنده است. روسلا شباهت زیادی به دخترای سرزمینم داره، دختری که تو محدودیت ها واسه خودش قصر میسازه، حامی نداره ولی به خودش تکیه میکنه و انقدر میتازه تا به جایگاهی که لایقشه میرسه.

رمان دو جلدی سیاه سرکش نشون میده، دختر بودن هیچ محدودیتی واسه رسیدن به آرزهامون نمیسازه. اینکه چطور باید با شرایط کنار بیایم و چطور باید پیش بریم. اینکه یه زن نباید در همه حال از خودش بگذره و برای خودش باید ارزش قائل شه.

 

رمان سیاه سرکش به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان سیاه سرکش منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!