رمان شاه و نواز اثر نیلوفر قائمی فر
شاه و نواز
نویسنده: نیلوفر قائمی فر
رمان شاه و نواز اثر نیلوفر قائمی فر

رمان شاه و نواز اثر نیلوفر قائمی فر

خلاصه رمان:

نواز و آیهان دوازده سال دوست بودن با تمام قهر و آشتی ها. آیهان پسری که وقتی بچه بوده کودک کار بوده اما توسط یک خیر پسر خوانده می شه و تبدیل به یه ادم موفق و ثروتمند می شه در تمام این مسیر نواز همیشه خودشو پله کرد تا آیهان با هر شیوه ای اون موفقیته رو بدست بیاره و گاهی حتی از نواز سوء استفاده کرده.

وقتی نواز این حقیقتو باور می کنه در یک تصمیم آنی و به خاطر عدم کنترل خشم آیهانو با ماشین زیر می گیره و تازه از اینجا ماجرا شروع می شه که آیهان براش شرط می ذاره تا مادامی که سلامتی کاملشو به دست نیاورده باید پرستارش باشه و در این طی طوری انتقام کار نوازو ازش می گیره که ….

در این میان که عشق، انتقام، خشم چالش های خودشونو دارن ایهان رازی رو از کودکی به دوش داره که حالا ، زمانی که شاه آیهان شده برای اون راز دنیای خیلی ها رو به آتیش می کشه و اون راز چیزی نیست جز….

پایان رمان شاه و نواز خوش است.

مهمترین پیامی که دلیل نوشتن رمان شاه و نواز هم هست و متاسفانه دغدغه فکری خیلی از دخترهای جوان مجرد هست اینه، یعنی وجود تابوها در کنار مدرنیته شدن جامعه است که سنت و فرهنگ با زمان در تضاد افتادن برای همین بین نسل ها اختلاف نظر هست وخیلی از جوانان دچار خود در گیری هستند.

نمی دونند فرهنگی که آموختن و تابوهای خانوادگی رو حفظ کنند یا با جامعه ی مدرن که تا حدی غرب زدگی هم داره انتخاب کنند و مسیر رو ادامه بدن.

قابل توجه که اگر می گم غرب زدگی چون داشتن رابطه آزاد در غرب در صورتی هست سال ها قبل جوامع، فرهنگ، قوانین اونو پذیرفتن و در ازای پیامدهایی مثل بچه هایی که والدین مسئولیتشونو قبول نمی کنند هم چاره گذاشتن اما در جامعه ما علاوه بر اسلامی بودن همچنان سنت ها رو تا حدی حفظ کرده و هیچ قانون حمایتی در جامعه نداریم .

حقیقت اینکه ما افکارسنتی رو در زمینه ذهنمون داریم اما میخواییم با زمان پیش بریم هر وقت تعادل یا انتخاب یکی از این مسیرها رو با موفقیت انجام بدیم تصمیمی رو عملی می کنیم که بدون درگیری خواهد بود چه با خود چه با هر نوع اجتماع کوچیک و بزرگی و برای پیامدهاشم مسلما باید فکرهامونو کرده باشیم و…

رمان شاه و نواز در اصل می گه نمی شه هم عقایدتو حفظ کنی هم بخوای آدم به اصطلاح ذهن بازی باشی تاکید می کنم این فقط اصطلاحه. ‌

این طرز رفتار فقط گول زدن خودتون محسوب می شه.

 

رمان شاه و نواز به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان شاه و نواز منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!