رمان طلوع مه آلود اثر پونه سعیدی
طلوع مه آلود
نویسنده: پونه سعیدی
رمان طلوع مه آلود اثر پونه سعیدی

رمان طلوع مه آلود اثر پونه سعیدی

خلاصه رمان:

در جلد پیشین رمان طلوع مه آلود یعنی رمان ماه مه آلود خوندین که مها دختر زمین و گرگینه ای قدرتمنده که به تنهایی تونسته آلفای ششم رو نابود کنه .

اما برای حفظ امنیت و آرامش رابطه اش با البرز ، این اتفاق رو جور دیگه ای نشون میدن و مکس پسر آلفای ششم، جای پدرش قرار میگیره.

آرتور خوناشام اصیلی که با خون مها به ابر انسان تبدیل شده بود در دنیا در حال گشتن و نابودی خوناشام های اصیل و خونخواره و تو جنگل لاویج زندگی در آرامش جریان داره …

تا اینکه یه نامه میرسه …

مهم ترین پیامم در رمان طلوع مه آلود اینه که سختی ها همیشه باعث ارتقای آدم میشه، عشق حقیقی ارزش از خود گذشتگی داره، هیچوقت برای شروع دیر نیست، هیچ رازی تا ابد مخفی نمیمونه.

هدفم از نوشتن رمان طلوع مه آلود گم‌شدن تو دنیای خیال و تجربه هیجان و عشق با گرگینه ها و خوناشام هاست و همچنین دور کردن ذهن برای ساعتی از دنیای واقعی.

 

 

رمان طلوع مه آلود به صورت تکمیل شده از سایت و اپلیکیشن رمان خوانی باغ استور قابل تهیه و مطالعه می باشد. لازم به ذکر است این رمان رایگان نیست و با رضایت نویسنده فقط در باغ استور منتشر شده است و سایت های دیگر رمان اجازه ی انتشار فایل کامل این رمان ندارند. به همین منظور در سایت دمو رمان فقط فایل عیارسنج رمان طلوع مه آلود منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!